czwartek, 2 maja 2013

The Versatile Blogger Award x3 oraz kilka słów od Madi

 

 The Versatile Blogger Award 

Image and video hosting by TinyPic 

No... więc jakoś tak wyszło, że zostałam kilkakrotnie nominowana po raz kolejny O.o Przyznam się, jak dotąd nadal nie mam wystarczającej liczby blogów do nominowania, więc po porostu daruję sobie tę część, jeśli można xD Stwierdziłam, że chociaż te fakty o sobie napiszę, a co :D

Nominowali(ły) mnie:

~Za co bardzo Wam dziękuję!

ZASADY The Versatile Blogger Award

- Podziękować nominującemu.
- Pokazać nagrodę na swoim blogu.
- Ujawnić siedem faktów dotyczących siebie.
- Nominować piętnaście blogów, które jego zdaniem na to zasługują.
- Poinformować o tym fakcie autorów.

No.. w takim razie ile to faktów muszę wypisać?  Uch... 21 =,= Dam radę, nie? xD 

1. Jak byłam mała kochałam tańczyć
2. Teraz raczej nie potrafię tańczyć... 
3. Od dwóch tygodni, albo nawet dłużej, codziennie jadam lody. *.*
4. Najlepiej pisze mi się nocą.
5. Czasami po prostu muszę się zmusić do pisania, czyli po prostu usiąść i powiedzieć sobie "nie ma bata, musisz to dzisiaj skończyć, a nie przeglądać bezsensownie strony w necie".
6. Anime i mangę znam od dziecka, ale dopiero od czerwca minionego roku świadomie to oglądam i czytam. Co najlepsze, mam wrażenie, że niektóre tytułów znam. Np. "Paranoia Agent", "Chobits", czy "King of Thorn". Jednak po latach coś zostaje w tej główce ^^
7. Ćwiczę rysunek, choć czasem jestem na niektóre prace już tak wkurzona, że najchętniej wyrzuciłabym je za okno.
8. Powinnam iść już spać, bo jutro chce wstać ok. 8, ale coś mi chyba nie wyjdzie...
9. Jak mi się czasem nudzi w szkole i jestem na tyle wyspana, że cały czas nie walczę o przytomność, to nieraz odtwarzam sobie sceny z ulubionych książek w myślach. Czasami łapię się na tym, że znam fragmenty na pamięć.
10. Moja wyobraźnia cały czas prowadzi ze mną zaciekłą walkę. A raczej sądzi, że Czas i Leń są do pokonania, bo co rusz podsuwa mi nowe pomysły.
11. Niedługo mam ochotę zabrać się za pisanie książki. A może mi się uda i przyjmą ją do wydawnictwa? ^^ Chciałabym...
12. Chyba się wkręciłam w pisanie faktów o sobie. Zaraz będziecie wiedzieć o mnie wszystko =.=
13. Raz złamałam rękę. Dokładnie nadgarstek, zimą tamtego roku. W życiu bym się nie spodziewała, że jest złamany, on mnie tylko trochę bolał O.o
14. Potem przez jakiś miesiąc dwie-trzy osoby nadały mi nowe przezwisko. "Kaleka", jak uroczo.. xD 
15. Kiedyś chyba się mojej klasie nudziło, bo każdy wymyślał mi przezwiska. Niektóre się przyjęły, inne nie. Jak komuś się chce, nazywa mnie Maggie, ale przyjaciółki i tak co rusz coś nowego.
16. W internecie staram się używać nicka "Madeleine", ale często muszę coś z nim kombinować. 
17. Nie nadaję się na lingwistkę, niezbyt przepadam za nauką języków. Podłapywanie słówek - jak najbardziej, ale tak ogółem.. z gramatyką.. Niee ^^
 18. Ostatnio przeczytałam jakieś 40 chapterów mangi... po angielsku, z którego prawie nic nie rozumiem. I co? I chyba już powoli łapię ten język xD Nie no... nie używając translatora całkiem nieźle rozumiałam o co chodzi i raczej miałam rację. Wszystko się zgadzało :D No po prostu sama z siebie nie mogę... może powinnam zacząć przykładać się na lekcjach j. obcych?
           19. Czasami jak mam dobry humor, to dosłownie chyba nic nie może mi go zepsuć.
20. Ostatni koszmar miałam z kilka lat temu O.o W dodatku teraz miewam dziwaczne, niby realne, niby fantastyczne, sny.
21. Ostatnio często piszę i mówię "jej", co wydaje mi się, jakbym wszystko ironizowała, a wcale tak nie jest xD

Jupi! Skończyłam! Teraz powinny być fajerwerki... *czeka* No nic, obejdzie się bez nich ;x
Tak więc to tyle, jeśli chodzi o tę nagrodę. Bardzo dziękuję za nominacje ;] Mam nadzieję, że fakty, które podałam, nie powtarzają się ^^

No, to teraz zapraszam na część informacyjną.
Rozdział pojawi się do niedzieli. Może wcześniej. Obiecuję napisać jutro jeśli nie całość, to chociaż połowę! Tzn, dzisiaj. Jakoś to będzie, nie? ^^ Już powoli rozpisuję listę tego, co zrealizuję na tym blogu, a potem zaraz zrobię coś podobnego do reszty fanficów i pewno zacznę je pisać. Dzisiaj wpadłam również na hm.. dziwny pomysł do paringu NaruHina. Prześpię się z nim, może coś z tego wyjdzie :D 
No... jak już przy Naruto i Hinatce jesteśmy, to chyba mogę Wam się pochwalić, że w końcu skończyłam pisać shocika na zamówienie właśnie z tym paringiem? Mogę? Nie..? I tak to zrobię xD Tak więc, jeśli ktoś chętny, zapraszam na Czarny Atrament ;]

Odpiszę jeszcze na Wasze komentarze,
bo już po prostu taka szczęśliwa z nich jestem :D 
Aż 15 komów do wpisu, że nadal istnieję i o nagrodzie... i po około 20 do rozdziału! 
Nie spodziewałam się takich statystyk ^^ Muszę jakoś Was nagrodzić za to wszystko...
Pomyślę nad tym :p

Marta Anonim - Wiem, wiem. Już nie mam wymówki xD Ale ogółem teraz jest u mnie spokojniej... nikt tak bardzo się nie denerwuje, jest milsza atmosfera. Na lekcje nikomu się chodzić nie chce xD Teraz na niektórych przedmiotach nic nie robimy, więc w spokoju będę mogła pisać rozdzialiki :3

Jagoda Lee - Ja naprawdę nie wiem, co z nią jest nie tak O.o U mnie wszystko działa, nawet komentarz próbny napisałam, by się przekonać. Hm... może jeszcze raz stworzyć tę kartę? :p Jejś, kolejny blog. Nosz, będę miała co czytać :D Tylko ja jestem człowiek niecierpliwy, więc kiedy nie ma kolejnego rozdziału, to aż mnie coś bierze, zatem... kurde, wykończycie mnie kiedyś xD Ale poczytam, jak tylko uporządkuję sobie wszystko i ponadrabiam zaległości ;] Ooo, nie jestem najmłodsza z grona blogerek? :D A jak Ci poszły teściki? ^^ Jak dla mnie, były łatwiejsze niż próbne. U mnie chyba przekładanie tak długo z Niemca sprawdzianu nie wypaliłoby O.o Ale z czegoś innego.. *myśli* możliwe ;p
 
Anayanna - =,= Smapownik mnie wykończy xD Posprawdzam go, ale to już rano :p A tak z czystej ciekawości, ja u Ciebie komentarz zostawiłam, czy nie? O.o Bo nie pamiętam >.< (wiem, że nowy roździał, chodzi mi o ten wcześniejszy :p)
  
Kushina Uzumaki - Ktoś jest podobny do mnie? :D Może jesteś moją zaginioną siostrą, którą podmienili przez pomyłkę z tym czymś, co jest moim rodzeństwem... *myśli* No, ten, o czym to ja.. xD A, niemca zdałam, nawet na 5- :D No, musiałam o tym wspomnieć ^^ Rozdział dodam, dodam, ale wolę go doszlifować :) Im dłużej nad czymś pracuję, tym bardziej jestem zadowolona z efektu, więc niestety - trzeba poczekać :c

Dynka - Haha xD Lody i gadanie z meblami, fragmentami otoczenia, zawsze spoko, nie? :3 

redshadow - To ja chyba będę musiała sobie jakiś zeszyt z blogami zrobić. costamcostam - do przeczytania. cóścóś - do skomentowania od rozdziału... itp xD Cieszę się, że Ci się podoba :D Istnieją jeszcze ludzie, którym chce się czekać na cd. ^w^

Aleksandra - Za każdym razem wychodziłam dobre pół godziny przed czasem, więc raczej tak - były łatwe ^^ Zazwyczaj pierwsza z sali... no, jakoś to było :p Heh, chciałabym już być w tej klasie maturalnej... i nauka z głowy. A tu jeszcze trzy lata do studiów, na których dopiero będę coś robiła... :/ A to bardzo się cieszę ^^ Dzisiaj akurat zauważyłam nowy chapter AnE i sobie coś tam czytnęłam xD Już się nie mogę doczekać, aż zobaczę Rin'a w empiku... no, ale fanfic już nawet ruszył na kartce, jestem w czasie pisania prologu, bo przez jakiś tydzień próbowałam wymyślić imię dla głównej bohaterki =,= Ale cieszę się, że chciałabyś czytać :D Przynajmniej nie będę pisała tylko dla siebie :3 A trzynastka... ja się boję o ten rozdział .__.

Ania jaros - Dziękuję bardzo za nominację :)

Anonimowy - Już wkrótce. Uporałam się z one-shotem, to tylko czekać za rozdziałem :D  

Kataki - Jej, też bym chciała wrócić do podstawówki i zmienić co nieco xD Źle wspominam tamten okres, ogółem uważam go za stracony, wyjęty z życia, tak więc... chciałabym go naprawić :x Ciesz się swoim wiekiem :3

mysza715 - A gdzie tam, chyba się już przyzwyczaiłam, że jestem jedną z młodszych osób, które pisują i publikują prace w internecie ^^ Mi wiek nie robi różnicy :p Ale takie oczy są fajne xD Choć trochę się dziwię, kiedy widzę w nich niebieski odcień. To takie.. niecodzienne *_*

ola98 - Tobie również dziękuję za nominowanie mojego bloga :3

Wojnę prowadzi kazde ciało - Jej, ciekawy nick xD Dziękuję za nominację ;]

Marianna - Żyję, żyję :3 Mam się dobrze xD Pewno, prezencik całkiem ciekawy :p Ale boję się, że zepsuję jeszcze komuś nim majówkę.. a tego bym nie chciała. Hm.. test z polskiego... (xD) Tak więc, podsumowując: trzy lata pisania rozprawek - charakterystyka na egzaminie. To było piękne xD Ja jako tako byłam przygotowana, bo przed testem rozmawiałam z koleżankami, jakie mogą nam dać tematy (byłam pewna, że będzie rozprawka). Nagle jedna wypaliła, że mogą dać charakterystykę. Tak więc powtórzyłyśmy sobie jak się ją pisze i jeszcze pogadałyśmy. Kiedy już mogliśmy otworzyć testy, od razu po zakodowaniu się, sprawdziłam temat "rozprawki". Napisz charakterystykę... co!? Wymsknęło mi się to "co", ale chyba nikt tego nie usłyszał. Miałam ochotę zacząć się po prostu śmiać xD Ostatecznie siedziałam nad nią z 40min. Przez pierwsze 5 zaczęłam pisać o Rudym z Kamieni, a potem poddałam się, bo brakło mi cech wyglądu i trochę charakteru. Przez kolejne 10 rozmyślałam nad tym, jak nazywał się ten z Krzyżaków, aż w końcu zaczęłam pisać o Zbyszku. No, jakoś to będzie xD Jej, napisałam Ci niezłe wypracowanie .__. Gomen nasai =,=

Hana- chan - Gadanie z klawiaturą jest w sumie chyba dość częstym zjawiskiem, tak patrzę :D Rozdział już niedługo, naprawdę. Jutro z rana, jeśli nie wstanę na tą 8, to zrobię sobie kawę, może herbatę, włączę to cóś, na czym mi idzie pisać i postaram się go skończyć :) O.o W takim razie nie rezygnuję xD Zresztą, nie potrafiłabym. Za dużo rzeczy powymyślałam i za dużo nad nim siedzę :) W dodatku nie potrafiłabym Was, czytelników, zawieść ^^ Dziękuję za dodanie mnie do ulubionych :D Nie spodziewałam się tego O.o A na bloga zajrzę, jednak jak mówiłam wcześniej, dopiero po nadrobieniu zaległości :c Coś jest nie tak z tym Spamem.. *myśli*

No nic. To tym razem tyle xD Jeszcze raz zapraszam na shota, bo ten drugi blog jest tak rzadko odwiedzany, że tylko się nad tym załamuję =.= A, jeszcze takie pytanko, dodać chat na bloga? Taki ogółem, do rozmów, poganiania mnie itp xD 
              ~Madeleine Evans  

8 komentarzy:

  1. jak przeczytałam, że wychodziłaś pół godziny przed końcem, od razu przypomniał mi się kolega z gimnazjum. Po oddaniu egzaminu chciał wyjść, ale komisja mu nie pozwoliła(pisał w sali za nami, bo był dyslektykiem) to ubzdurał sobie, że wyjdzie oknem. i prawie mu się udało, to taka mała dygresja odnoście egzaminów ;) ze świadomym oglądaniem anime i czytania mangi chyba było z nami podobnie ;D u mnie zaczęło się od Sailor Moon. kiedy zniosłam od wujka kilka tomów tej mangi(miałam z 11 lat), mama powiedziała, że oglądałam to w telewizji, jak byłam malutka. i wyjaśniły się moje wtrącenia po japońsku w dzieciństwie! pół ówczesnego życia zastanawiałam się, czemu zamiast " do widzenia" mówię "sayonara" i prawie nikt nie wie, o co mi chodzi :) mi udało się wstać na ósmą, budzik zadziałał, ale planuję dalszy ciąg obijania się za chwilę xD czytanie po angielsku mangi się przydaje :) po wynikach próbnych z angola i straconym jednym punkcie z rozszerzenia nauczycielka spytała, czy chodzę na korki :) gramatyką nie przejmuj się za mocno, po przeczytaniu x chapter'ów pewne sformułowania same wejdą do głowy :) jeśli dobrze kojarzę, to zbliża się termin składania podań :) życzę dobrze wybranej klasy, bo to z nową podstawą ważne. ja wybrałam językowo-prawniczą i jedyne, co mi się w niej nie podoba, to moja polonistka(wychowawczyni) i nauczyciel histy i wos-u łącznie, w przyszłym roku będę miała z nimi łącznie 15 godzin w tygodniu, plus 6 godzin angielskiego, 3 rosyjskiego, łacina... itd, więc zerknij na podział godzin w 2 klasie, ja nie spojrzałam i omal nie padłam, kiedy zostało nam to ostatecznie ogłoszone ;) wyszło mi już tego całkiem sporo, ale muszę o AnE coś napisać :) czekam na ten fanfic! :) mam wolne do 9-tego a 10 w zasadzie też free, zapasy książkowe czekają i na pewno znajdzie się miejsce na trzynastkę oraz prolog, jeśli uda ci się go skończyć, nie pospieszam :) widziałam, że wyszedł nowy rozdział AnE, ale jestem jeszcze w tyle i na razie niech sobie poczeka :) chat to byłby całkiem niezły pomysł godny rozważenia :) zerknę jeszcze na twój atrament, z reguły nie czytam jednopartówek, za szybko się dla mnie kończą, jestem typem fanki telenowel latynoskich ciągnących się ze 200 odcinków, ale lepiej raz a dobrze niż ciągnąć jakieś dziadostwo w nieskończoność :) uff... to by było tyle ;D nie napisałam za dużo? ~Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy kolejny odcinek? Już się stęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Sorry że teraz komentuje ale, miałam sprawy na głowie... Nie wiedziałam , że pierwsza klasa gimnazjum jest taka okropna i ciekawa... a do tego moje dwa blogi... No cóż, na szczęście się opanowałam i zacznę komentować... Dzięki za te miłe i dużą ilość faktów o tobie.... bardzo mi się podobały.... chciałabym ciebie jako siostrę... jeśli masz czas to zapraszam do siebie na skype hinata1234562 zapraszam.... co do rozdziału to zajebisty i czekam do niedzieli!! nie mogę się doczekać!! Życzę ci dużo weny i abyś miała luz do końca roku szkolnego!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszyć się ze swojego wieku ?!Żartujesz !Nie cierpię podstawówki ;c...Tak złego okresu szkolnego to chyba już w życiu mieć nie będę.A tak przy okazji,to złożyłam zamówienie na Twoim blogu Czarny Atrament.Jest w komentarzu pod ostatnim one-shotem NaruHina.I pisz szybciuteńko i tu,i tam :D!

    Kataki^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok,już się zorientowałam i zamówienie jest w "zamówieniach" ^^ A tak na marginesie,to bardzo mnie zainteresował kawałek 13 rozdziału ;) Więc nie daj mi dłużej czekać,bo jak wezmę patelnię...

      Kataki^^

      Usuń
  5. T.T Widzę że się powtórzę ; (
    Nominowałam cię do "The Versatile Blogger Award". Więcej informacji na http://zakazaneszczescie.blogspot.com/

    Ale nie musisz pewnie znowu tego wypełniać, ale tak ci wstawiam, żebyś wiedziała że twój blog jest mega : p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok teraz jeszcze ja cię dobiję : chciałam cię poinformować że twój blog został przeze mnie nominowany do The Versatile Blogger Award więcej informacji na http://mery-mors-historie-pani-w-czerni.blogspot.com/ Buahahaha :P jak coś to nie musisz odpowiadać :) co do egzaminów mi się wydały nawet łatwe :D najlepszy był rybo-gad(moja klasa jest genialna) który okazał się płazem :D jeśli chcesz poggadać to zapraszam na gg lub jeśli chcesz mogę ci podać skypa, pozdrawiam i życzę dużo weny,a no i czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To pozostaje czekać na następną notkę. A koleżanki do powtórek zawsze się przydają. Co dwie głowy to nie jedna. Potrafią też ładnie odpytać i w ogóle. Czekam za notką :)
    [Marianna]

    OdpowiedzUsuń

Piszę -> Publikuję -> Czytam -> Komentuję -> Motywuję
Może po mnie widać, może nie, ale z komentarzy cieszę się jak głupia. Widzę wtenczas, że ktoś docenia mnie i moją pracę, no i oczywiście wiem dla kogo piszę. Proszę, czytasz - skomentuj. Postaram odwdzięczyć się tym samym ;]

Jounini Konohy